y2h1
y2h1
y2h1
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فــــــــــــــريــــــــــق الــــــــــــغــــــــــــــــــلابــــــــــــــــــه زائر

الرئيسيةبواباتي الخاصهأحدث الصورالتسجيلدخول

الحقيقة يا جماعة انا احب جدا انى اتكلم فى موضوع الصداقة خاصة فى الزمن دة بس لو دورنا كويس هنلاقى اللى يستهلو الصحوبية وانا عندى منهم الحمد لله لدرجة ان الصديق ساعات كتير بيكون قريب منك اكتر من اخوك والحكاية دى معايا انا كمان

كاتب الموضوعرسالة
خالد

الحقيقة يا جماعة انا احب جدا انى اتكلم فى موضوع الصداقة خاصة فى الزمن دة بس لو دورنا كويس هنلاقى اللى يستهلو الصحوبية وانا عندى منهم الحمد لله لدرجة ان الصديق ساعات كتير بيكون  قريب منك اكتر من اخوك والحكاية دى معايا انا كمان Empty
مُساهمةموضوع: الحقيقة يا جماعة انا احب جدا انى اتكلم فى موضوع الصداقة خاصة فى الزمن دة بس لو دورنا كويس هنلاقى اللى يستهلو الصحوبية وانا عندى منهم الحمد لله لدرجة ان الصديق ساعات كتير بيكون قريب منك اكتر من اخوك والحكاية دى معايا انا كمان   الحقيقة يا جماعة انا احب جدا انى اتكلم فى موضوع الصداقة خاصة فى الزمن دة بس لو دورنا كويس هنلاقى اللى يستهلو الصحوبية وانا عندى منهم الحمد لله لدرجة ان الصديق ساعات كتير بيكون  قريب منك اكتر من اخوك والحكاية دى معايا انا كمان I_icon_minitimeالسبت فبراير 23, 2008 8:49 am

الصاحب الحقيقى ولكدة انا بحب اغنية جى وبتأسف جدا جدا جدا ل محمد صيام علشان بتبين قيمة الصديق

الحقيقة يا جماعة انا احب جدا انى اتكلم فى موضوع الصداقة خاصة فى الزمن دة بس لو دورنا كويس هنلاقى اللى يستهلو الصحوبية وانا عندى منهم الحمد لله لدرجة ان الصديق ساعات كتير بيكون قريب منك اكتر من اخوك والحكاية دى معايا انا كمان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-